10 października 2013

Rosemary Foot Cream, TANIE A DOBRE

Cześć dziewczyny,
Na wstępie bardzo bardzo przepraszam za dość długą nieobecność, ale uczelnia i zajęcia związane ze studiowaniem pochłaniają cały mój czas (napisanie czas wolny byłoby sporym nadużyciem), będę się starała opanować sytuację, wybaczcie.

Chciałabym przedstawić Wam fajny produkt z kategorii TANIE A DOBRE, bo myślę, że takie produkty lubimy najbardziej :)

Producent zapewnia, że po użyciu nasze stopy będą zmiękczone. Rozmaryn, olej jojoba, witamina zapobiegają rogowaceniu skóry, zmiękczają naskórek i przynoszą ulgę zmęczonym stopom. Jest przebadany dermatologicznie.

Moja opinia:
Jestem w trakcie używania drugiego opakowania. Przyznam, że po zużyciu pierwszego miałam problem z jego zdobyciem, na moje szczęście całkiem przypadkiem udało mi się go "dorwać" w Daily. Na moich stopach sprawdza się rewelacyjnie, widocznie zmiękcza skórę, nawilża, odświeża i zapewnia uczucie relaksu. Jego zapach wstrzelił się w moje gusta, ale wiem, że nie wszyscy są takimi entuzjastami rozmarynu :) Jest niesamowicie wydajny i przede wszystkim tani, kosztuje ok.4 zł :) Za jego wadę można byłoby uznać dość ciężką konsystencję, jest tłusty i nie wchłania się dobrze, dlatego ja używam go na noc jako maski na stopy w grubych skarpetkach, a rano stopy są wyraźnie nawilżone i zregenerowane, z czystym sumieniem polecam



Znacie ten produkt? A może macie jakieś inne tanie rozwiązanie ;>? Ja jestem ich fanką!
Buziaki!!!

16 komentarzy:

  1. mam krem do rak tej firmy i też się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja na razie mam takich produktów aż nadmiar;)

    OdpowiedzUsuń
  3. o nie znam :) i nie stosuję kremów do stóp obecnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. oo a ja nie znam, ale mnie zaciekawiłaś:) za taką cenę na pewno wypróbuję;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam, ale fajnie, że się sprawdza ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam, ale jeśli tani i dobry, to na pewno się wkrótce poznamy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy o nim nie słyszałam, jestem za to ogromną fanką kremów Paloma Spa i Sylveco :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uf, mam tyle kremów do stóp, ale wybitnie nie lubię używać takich specyfików, ciężko mi znieść tę tłustość. Ale cena jak najbardziej zachęca :) Jak mi znowu wyschną i przeterminuje mi się reszta to czemu nie?:>
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawy produkt :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwszy raz widzę,więc to źle o mnie świadczy:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Tanie nie musi być złe! Już nie raz się o tym przekonałam! Chętnie spróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie znam tego kremu, a szkoda bo z tego co piszesz, to całkiem przyjemnie się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Niestety nie mam sprawdzonego tego typu produktu i wciąż go poszukuje, ale po tej recenzji z pewnością postaram się go dorwać i sama na sobie przetestować :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś zostaw po sobie ślad, a jeśli Ci się spodoba zostań na dłużej,
dziękuję :)