28 marca 2014

Co nowego w pielegnacji?

Cześć Dziewczyny :)
Jestem jedną z tych osób, która lubi dobre produkty w dobrych cenach, nie lubię przepłacać, największą satysfakcje daje mi upolowanie czegoś co jest jednocześnie tanie i działa świetnie :) Jeśli też jesteście tym typem kosmetyko-maniaczek to znajdziecie u mnie wiele smakowitych kąsków.
Ostatnie zakupy kosmetyczne nie były zbyt szalone, ale po pierwszych testach nieśmiało przewiduję, że były udane :)


Zacznijmy od lewej strony: Żel pod prysznic z Isany, vitaminy i jogurt- pachnie obłędnie! Nic więcej nie mogę na razie powiedzieć :)




 Szczerze przyznam, że to dzięki Waszym blogom dowiedziałam się, że Isana w ogóle wypuszcza takie fajne zapachy, w śmiesznie, naprawdę śmiesznie niskich cenach- ok. 3 zł. Musiałam spróbować.

Wersja, która wybrałam szybko została wykupiona z półek- ja się wcale nie dziwię. :)










Ujędrniający balsam do ciała firmy Venus kupiłam głownie ze względu na zapach- nie jest powalająco piękny, ale niesamowicie przypomina mi zapachy balsamów, których używały moja mama i siostra kiedy ja byłam jeszcze małym szczylkiem- zapach wieczorów w rodzinnym domu :)

Nie spodziewam się ujędrnienia, ani wyszczuplenia, czy czegokolwiek w tym guście, chodzi mi o zwyczajne nawilżenie.

Ale, ale... jedno muszę przyznać- + dla producenta, bo napisał, że daje efekty w połączeniu z dietą i aktywnością fizyczną :)
Cena. ok 7 zł





W pielęgnacji twarzy to co pisałam w ostatnim poście- peeling enzymatyczny i maska z zieloną glinką przeciw wypryskom. Szkoda, że Ziaja nie wypuszcza w takiej pojemności maseczek, które można kupić jednorazowo za ok. 2 zł- są naprawdę dobre.

Recenzji tych produktów możecie się spodziewać, bo myślę, że warto poświecić im chwilę uwagi :)

Stosuje 2 razy w tygodniu, w duecie :)









        Na koniec coś co właściwie użyłam do tej pory raz i nie chcę przedwcześnie wydawać złych opinii, ale na pewno za jakiś czas z chęcią o niej napiszę- mowa o piance do włosów taft podkreślającej loki...              

 
Moje włosy są z natury dość mocno falowane (ale nie kręcone), jednak po użyciu tej pianki były sporo mniej podkręcone niż w dniach gdy nie używam żadnego stylizatora... Cóż, dam znać jak wyrobię sobie konkretną opinię na jej temat. 
Cena to ok. 12 zł 


Znacie któryś z tych produktów? Może pisałyście jego recenzję? Jeśli tak, to podsyłajcie linki, chętnie poczytam.
Buziaki :)

PS. Przeniosłam adres bloga na
 www.jestem-blondynka.blogspot.com


11 komentarzy:

  1. Mam peeling enzymatyczny i jestem zadowolona, choć na efekty trzeba poczekać :) Żele z Isany są cudowne, pachną tak, że ma się je ochotę zjeść i nie wysuszają. Szkoda, że są w sprzedaży jedynie w sieci Rossmann :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam żadnego z tych produktów. Ale muszę w końcu kupić jakiś żel od Isany bo wszędzie są bardzo zachwalane. Ujędrniający balsam do ciała firmy Venus - jestem ciekawa jak się sprawdzi :). Może jednak coś ujędrni oprócz nawilżenia :D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie spodziewam się cudów, ale zawsze to miło pozytywnie się zaskoczyć :)

      Usuń
  3. produkty Ziai są niezłe i niedrogie :)
    Dzięki za wizytę, może wspólna obserwacja? - odwdzięczę się :)

    http://lamodalena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne produkty, tez lubie produkty z ziaji;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ziaja ma wiele fanek, chociaż zdarzają im się też buble :)

      Usuń
  5. Peeling enzymatyczny z Ziaji wygląda super, nie zwróciłam na niego nigdy wcześniej uwagi :) Miałam już wiele produktów tej marki i zazwyczaj mnie nie zawodzą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama zwróciłam na niego uwagę po recenzji na którymś z blogów :)

      Usuń
  6. Produkty z Ziaja są moimi ulubionymi jednak nie wszystkie zachwycają :)

    http://grapverutkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię serię Nuno :) Tania, ale na prawdę robi swoje. Szczególnie polecam peeling enzymatyczny! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię produkty z Ziai :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś zostaw po sobie ślad, a jeśli Ci się spodoba zostań na dłużej,
dziękuję :)