29 marca 2014

Wiosenne rozdanie- pierwsze!

Cześć Dziewczyny :)
Pogoda nas dzisiaj rozpieszcza! Z okazji wiosny i bez okazji przygotowałam dla Was mini wiosenne rozdanie :) Jeśli jesteście zainteresowane zapraszam do zapoznania się z zasadami i nagrodami :)



Jak widać z dekoracjami mnie trochę poniosło ;d No ale, co możecie zdobyć?
- Lakier do paznokci Safari, w kolorze między zielenią, a szarością- kolor jest bardzo niespotykany :)
-Pomadka do ust Cantare- matowa w odcieniu delikatnego różu
+ GRATIS dorzucam podkład do twarzy Ultimate Moisture firmy Catrice- w kolorze 030 Honey- użyłam go dosłownie raz, okazał się dla mnie za ciemny, więc pomyślałam, że przyda się którejś z Was :)

Regulamin: 

1) Organizatorem i sponsorem nagród jest autorka bloga www.jestem-blondynka.blogspot.com
2) Przedmiotem rozdania są tylko nowe kosmetyki (oraz jeden gratis- użyty jednokrotnie)
3) W rozdaniu wygrywa tylko jedna osoba 
4) Z osobą, która wygra skontaktuję się drogą mailową
5) Rozdanie trwa od 29.03.2014. do 30.04.2014 włącznie  (do północy), zgłoszenia po tej dacie nie zostaną uwzględnione
6) Wyniki rozdania podam do 05.05.2014 r. 
7) Na maila od osoby, która wygrała z adresem, na który mam wysłać przesyłkę czekam 3 dni, w razie jego braku wybiorę inną osobę spośród tych, które wzięły udział w rozdaniu 
8) Nagrody zostaną wysłane na mój koszt w ciągu 5 dni roboczych od otrzymania adresu 
9) Nagrody mogą zostać wysłane tylko na terenie Polski 
10) Do rozdania nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 29 lipca 1992 r. o grach i zakładach wzajemnych (Dz.U. z 2004 Nr 4 poz. 27 z późniejszymi zmianami) 



Co zrobić żeby wziąć udział w rozdaniu?

Warunki konieczne:
1. Być publicznym obserwatorem mojego bloga
2. zgłosić chęć wzięcia udziału w rozdaniu w komentarzu wg podanego poniżej wzoru zgłoszenia

Warunki dodatkowe:
1. dodanie oddzielnego posta/ banneru na pasku bocznym z informacją o rozdaniu (+ 1 los)
Wzór zgłoszenia: 
Obserwuję jako: 
E-mail:
Pasek boczny/oddzielny post: NIE/ TAK: adres bloga

Czekam na Wasze zgłoszenia i zapraszam do zabawy :)


13 komentarzy:

  1. Obserwuje jako: Pani Pomadka
    E- mail: kasia_661@wp.pl
    pasek boczny: TAK : http://panipomadka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie tu. :) Życzę powodzenia wszystkim. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę wszystkim uczestniczkom powodzenia.
    Mam taki sam podkład ( o ile się nie mylę z innym numerem) xd

    http://powodzeniaveronica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Obserwuję jako: Kinga Piotrowsak
    E-mail: kingapiotrowska67@gmail.com
    Pasek boczny: TAK: http://kingusia-testuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. obserwuję jako żaneta serocka
    cytruska87@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Powodzenia dla wszystkich. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Na pewno wezme udział :)

    vanillia96.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Obserwuję jako: DziwnaJa
    E-mail: basia.wiwa@gmail.com
    Pasek boczny/oddzielny post: NIE

    OdpowiedzUsuń
  9. Obserwuję jako: byCarol
    E-mail: bizarre.case@onet.eu
    Pasek boczny/oddzielny post: NIE

    OdpowiedzUsuń
  10. Obserwuję jako: Magda x
    E-mail: magdalenakr96@gmail.com
    Pasek boczny: http://lilac-fleur.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś zostaw po sobie ślad, a jeśli Ci się spodoba zostań na dłużej,
dziękuję :)