20 marca 2014

Jak skutecznie splątać sobie włosy

Cześć dziewczyny

Kosmetyki, które kupuję zawsze mają do spełnienia jakieś konkretne zadanie. Zazwyczaj nie jestem w tej kwestii ekstremalnie wymagająca i nie spodziewam się cudów. W sferze szamponów do włosów wychodziłam z założenia, ze ich głównym zdaniem jest oczyszczanie. Wiadomo, przyjemność stosowania stawała się też jednym z argumentów przy pytaniu, czy kupię ponownie? Dziś chcę Wam przedstawić małego potworka, który z moich włosów zrobił Dziki Zachód... 


Szampon zawiera formułę z systemem Lśniące Refleksy i filtrem UV. Pielęgnuje włosy farbowane i chroni kolor przed blaknięciem. Zapewnia długotrwały kolor i intensywny połysk. Formuła z intensywnie pielęgnującymi proteinami przywraca włosom utracone proteiny. 

Skład:
 Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Sodium Chloride, Panthenol, Hydrolyzed Kreatin, Prunus Armeniaca Kernel Oil, Benzophenone-4, Cocamide MEA, Glycol Distearate, Citric Acid, PEG-7 Glyceryl Cocoate, Sodium Benzoate, Laureth-4, PEG-40 Hydogenated Castor Oil, Parfum, Hydrogenated Castor Oil, Dimethicone, Polyquaternium-7, PEG-12 Dimethicone, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, propylene Glycol, Glycerin, Linalool, PEG-14M, Benzyl Alcohol.


Na wizażu produkt zgarnia świetne noty, co przyznam szczerze- dla mnie jest totalnym zaskoczeniem. Schauma Color Schina z moich włosów w ekspresowym tempie i z ogromną łatwością przesusza moje włosy, plącze, odbiera blask, mocno utrudnia rozczesywanie. Naprawdę- bardzo, bardzo się nie sprawdził i ze swojej strony nie mogę go polecić, a chciałabym nawet odradzić. Oczywiście, w kwestii włosów- jak w wielu kwestiach pielegnacyjnych- główną rolę odgrywają czynniki indywidualne. Moje włosy są suche, zniszczone, rozjaśniane i wysokoporowate- ale w ostatnim czasie żaden inny szampon nie sprawdził się na nich tak źle.  


Konsystencja jest w porządku, dostępność też, cena raczej przeciętna (ok 11zł), zapach to także kwestia indywidualna- mnie się on nie podoba.
Jestem rozczarowana....
Moja ocena:

9 komentarzy:

  1. A u mnie szampony z tej firmy wywołuję MEGA łupież ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, że od tego uchowały się moje kudły :)

      Usuń
  2. u mnie to też beznadziej

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię szampony z tej firmy. Nie farbuję włosów, ale czasem podkradałam ten szampon mamie i nie zauważyłam by szczególnie utrudniał rozczesywanie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Próbowałam już kilka szamponów Schaumy, tego akurat nie miałam. Szkoda , że przesusza. Nie wypróbuję, bo moje włosy już są dość suche. Pozdrawiam bardzo serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja Schaumy już nie kupuję, bo kilka razy się rozczarowałam ;-) choć nie jestem zbyt wymagająca jeśli chodzi o szampony

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja kiedyś kupowałam , powodowały u mnie te szampony łupież więc nie wróciłam i nie wrócę do nich.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś zostaw po sobie ślad, a jeśli Ci się spodoba zostań na dłużej,
dziękuję :)