18 września 2013

Baby dream, my dream...

Cześć Dziewczyny :)
Słyszałyście kiedyś o czymś takim jak KWC? Jeśli nie, to chciałabym przedstawić Wam zobrazowanie tego pięknego skrótu, który dla oświecenia niewtajemniczonych oznacza po prostu Kosmetyk Wszech Czasów :)
Dla mnie bezkonkurencyjny w pielęgnacji okazał się olejek pielęgnacyjny BabyDream, którym być może wiele z Was już poznało.

Zacznijmy jednak od samego początku, czyli.... co mówi nam producent?
Generalnie nic nowego, że olejek pielęgnacyjny, że nadaje się dla dzieci, zawiera olejek z jojoby oraz witaminę E, natomiast nie zawiera oleju mineralnego.







Co mówi nam skład
 Helianthus Annuus Seed Oil, Cetearyl Isononanoate, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Simmondsia Chinensis Oil, Caprylic/Capric Triglyceride, Chamomilla Recutita Flower Extract, Bisabolol, Calendula Officinalis Flower Extract, Tocopheryl Acetate, Tocopherol, Hydrogenated Palm Glycerides Citrate, Parfum.

Co na to ja?
Jestem bezgranicznie zakochana w tym produkcie, począwszy od uroczego opakowania, z wypukłymi motylkami, poprzez piękny, delikatny, nienarzucający się i niedrażniący zapach, aż po kosmicznie zakręconą cenę- ok.7zł.

Dodatkowo olejek jest bardzo wydajny.
Osobiście stosuję go dosłownie do wszystkiego- czasem musnę nim twarz, nawilżam skórę, ostatnio zaczęłam nawet olejować nim włosy, ponieważ wiele włosomaniaczek polecało go na początku drogi z olejowaniem. W każdej roli sprawdził się świetnie- wielofunkcyjny. Dostępny jest w każdym Rossmanie.











Jak na razie opakowanie sprawdziło się u mnie dobrze, na pewno lepiej niż inne oliwki, przy których buteleczka była cała tłusta i miałam problem z pozbyciem się tego tłuszczu.
Konsystencja typowego lejku, aksamitny, delikatny. Nie podrażnia mojej skóry, nie uczula.
Jak widać skład też ma przyjemny :)
Fajnie sprawdza się również po depilacji!




Na koniec mam coś dla Was od serca



A jaki jest Wasz KWC? Chętnie poznam kilka tak cudownych perełek, koniecznie podzielcie się swoimi skarbami!

PS. Zapraszam Was do skorzystania z akcji "odmień bloga na jesień" u Kasi, która w jej ramach wykonała dla mnie ten uroczy nagłówek :)
Buziaki!!! :)

39 komentarzy:

  1. nie znam,a le jeśli jest taki dobry to z chęcią go wypróbuję;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam kilka buteleczek i ogólnie jest dość przyjemny, ale chyba mi się już znudził :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jak stosujesz ten olejek na włosy?
    nie przetłuszczają się później?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nakładam niewielką ilość olejku (bo tyle wystarcza ) na długości włosów mniej więcej od linii na wysokości nosa po same końce. Stosuję go na noc, rano myję włosy i nie zauważyłam przetłuszczania :) Pozdrawiam

      Usuń
    2. dzięki :)
      właśnie zakupiłam ten olejek :)

      Usuń
  4. Bardzo lubię tę serię z Rossmanna.

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Proponuję Ci wyśrodkować nagłówek, będzie się lepiej prezentował :) Tutaj znajdziesz instrukcję: http://hafija-background.blogspot.com/2012/07/jak-wysrodkowac-nagowek-bloga.html :)

      Usuń
  6. Że też go jeszcze nie miałam :C
    Radi

    OdpowiedzUsuń
  7. Właśnie przy ostatniej wizycie w Rossmanie nosiłam się zakupem tego olejku, ale jakoś w końcu o nim zapomniałam... Dzięki za przypomnienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też go uwielbiam! Ja dolewałam sobie odrobinkę do kąpieli. Super się sprawdzał, skóra była pięknie nawilżona, jak u niemowlaczka, a unikałam dzięki temu tłustej butelki i wszystkiego wokół :)
    Dziękuję za komentarz i odwiedziny na moim blogu. Zapraszam częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam tego olejku, może się skuszę. Ponoć szampon jest dobry, ale jeszcze nie próbowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Hi, I'm your new follower :D
    Thank you for visit my blog....nice to meet you
    Good cream :D
    If you want follom me http://valentinaclothedanew.blogspot.it
    thank you :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja jeszcze nigdy go nie używałam :) Ale z pewnością kiedyś go kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  12. fajne i tanie trzeba kupic i spróbować poprostu:)bardzo fajny blog:) obserwujemy??????:) pozdr. gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię olejki, ale nie każdy mi odpowiada. Ciekawa jestem jakby się ten spisał :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ostatnio go kupiłam, ale jeszcze nie stosowałam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. niestety go jeszcze nie miałam ..
    mons-monss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. nie miałam, ale jest na mojej liście do kupienia :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam go :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Najlepszy <3
    Obserwuję + zapraszam do mnie http://trendykate.blogspot.com/ :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Muszę go wreszcie kupić, ciągle odkładam ten zakup, a słyszę tyle pozytywnych opinii o nim :))

    OdpowiedzUsuń
  20. nic z tego jeszcze nie używałam, więc nie mogę się wypowiedzieć za bardzo:)

    OdpowiedzUsuń
  21. zawsze zapominam będąc w rossmannie o kupnie szamponu bo nie wchodzę na dział dziecięcy i z tego samego powodu nie miałam jeszcze tego olejku

    OdpowiedzUsuń
  22. słyszałam sporo dobrego o tym olejku:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie używałam, ale jeszcze wszystko przede mną :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja używałam go przez jakiś czas do olejowania włosów :D

    OdpowiedzUsuń
  25. skoro ma tyle zastosowań to kupię go z pewnością :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja mam takich KWC-iaków mnóstwo, chyba musiałbym cała listę stworzyć:))
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  27. słyszałam o nim- nigdy nie miałam, ale na pewno się zaopatrzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. nie stosowałam jeszcze, ale marka kosmetyków mi znana. co do odmiany bloga to u mnie już remont był :P

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś zostaw po sobie ślad, a jeśli Ci się spodoba zostań na dłużej,
dziękuję :)