14 września 2013

Zrób sobie prezent...


Cześć Piękna! Dzisiaj mam dla Ciebie wyzwanie, tylko nie mów, że nie chcesz! Nie przyjmuję wymówek, bo nie ma powodów lepszych niż Twoja satysfakcja, chcesz wiedzieć więcej? Zapraszam...



Akcję "Zrób sobie prezent" wymyśliłam ja (chociaż odkrycie Ameryki to nie jest ), ale mam nadzieję, że nie okaże się ona klapą. Zasady są w proste- w czasie od 24 września do 24 grudnia musisz poświęcać minimum 10 minut dziennie przez minimum 90 dni na trening Twoich pośladków :) Czy 10 minut dziennie to dużo? Pewnie, że nie, nie odczujesz tej zmiany w czasie, odczujesz w efektach. Jeśli będziesz trzymać się planu to gwarantuję, że zakochasz się w swoich pośladkach :)

Skopiuj "banerek" i wklej na swojego bloga, motywuj innych, bądź inspiracją. To ważne, że dbamy o siebie przez cały rok, a nie tylko wtedy kiedy ubrać mamy bikini. Najważniejsze- robimy to dla siebie!

Ja do ćwiczeń polecam moją ukochaną trenerkę Mel B :) klik
Oczywiście jest też coś dla zwolenniczek Ewy klik
Tiffany Rothe - klik

Mam nadzieję, że potraktujecie to jako fajną zabawę i przyłączycie się do mnie!

Buziaki!!! :)

17 komentarzy:

  1. fajna sprawa, przemyślę temat:P

    OdpowiedzUsuń
  2. ćwiczę z Ewą i Mel B :D ciekawa jestem efektów...

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo chętnie skorzystam, dzięki! :))

    OdpowiedzUsuń
  4. ale Ty świetnie piszesz :) ja muszę się wziąć za swoją figurkę, ale chyba wybiorę 30day shred z Jillian :) Swego czasu przyniósł rewelacyjne efekty, a teraz się trochę zaniedbałam...

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam te ćwiczenia z Mel :)
    Chyybaaa wkleje banerek :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ćwiczenia pośladków z Mel B są fantastyczne! ja widziałam efekt po krótkim czasie! Ale zakwasy murowane! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ćwiczę z Mel cały czas i jestem baaardzo zadowolona :) Zakwaski przyjemne :)

      Usuń
  7. fajne wyzwanie:) zapraszam na konkurs:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja chyba w ogóle wrócę na poważnie do ćwiczeń.

    OdpowiedzUsuń
  9. Chętnie podejmę wyzwanie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. podejmuję wyzwanie. zobaczymy jak mi pójdzie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. przemyślę i chyba podejmę wyzwanie :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś zostaw po sobie ślad, a jeśli Ci się spodoba zostań na dłużej,
dziękuję :)