02 września 2013

Raczkowanie

Cześć Dziewczyny,

Witam Was wszystkie serdecznie, mam na imię Sylwia i właśnie zaczynam swoją przygodę z blogowaniem. Wierzę, że to co planuję tu zamieszczać zdoła skupić Waszą uwagę na dłużej, że zaprzyjaźnimy się i będziemy wzajemnie inspirować.
Pielęgnacją interesuję się od jakiegoś czasu, od niedawna zwracam uwagę na skład kosmetyków, które kupuje, a także bardziej świadomie obserwuję reakcje mojego ciała, chciałabym dzielić się z Wami moją wiedzą i tą cząstką życia, która może okazać się dla Was przydatna,
oby to była długa i wspaniała przygoda! :)





Na dobry początek parę słów o moich dzisiejszych kosmetycznych zakupach (kiedy to wpadłam na ten jakże błyskotliwy pomysł założenia bloga). Otóż udałam się do drogerii w poszukiwaniu maski do włosów, tym razem szczęście mi dopisało i udało mi się nabyć maskę do włosów Alterra Granat i Aloes, w promocyjnej cenie 5,99zł. Moją uwagę skupiło także mleczko do oczyszczania twarzy i demakijażu oczu Celia Kolagen, atrakcyjna cena- 4,99zł sprawiła, że bez większego zastanowienia wrzuciłam je do koszyka, na koniec dorzuciłam tam również peeling do twarzy Perfecta (1,49zł). Zresztą jeśli zostaniecie tu na dłużej, to przekonacie się, że jestem maniaczką maseczek i peelingów :)
Kiedy tylko zapoznam się bliżej z moimi nowymi nabytkami, to chętnie stworzę dla Was swoje pierwsze recenzje.



Do miłego przeczytania! :)
Buziaki  

8 komentarzy:

  1. Hej :)
    Obowiązkowo dodaj widget "Obserwatorzy" na bok, bo nie mam jak obserwować :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobre początki! :D
    No i jakie zakupy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia w blogowaniu - życzę wytrwałości ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Życzę dużo przyjemności z blogowania i wielu zainteresowanych obserwatorek (ja już jedną zostałam) :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. witam! czekam na pierwsze recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Powodzenia w blogowaniu ! :)) Czekam na recenzje i zapraszam do mojej kosmetycznej zakładki Beauty na http://www.mylifeinblond.blogspot.com/

    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Cześć Sylwia :D widzę, że nie jestem sama w początkach blogowania :) !
    obserwuję i zapraszam do mnie, może znajdziesz coś ciekawego :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam,mój blog też jest w sumie nowy :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś zostaw po sobie ślad, a jeśli Ci się spodoba zostań na dłużej,
dziękuję :)